Tato webová stránka používá cookies

Pro zlepšení služeb používáme cookies. Některé z nich jsou k fungování stránky nezbytné, ale o těch následujících můžete rozhodnout sami. Přečtěte si více o tom, jak cookies používáme a jak je můžete případně odmítnout.

Administrativní pracovník/pracovnice

O nás

Jsme stabilní společnost s dlouholetou historií a lídr v oboru. Hledáme do svého týmu, příjemného a pohodového kolegu/kolegyni na pozici administrativní pracovník/pracovnice. Stavíme na přátelském kolektivu a pro klientském přístupu.

Náplň práce:

  • Samostatné vedení administrativy
  • Ohlašování a uvádění návštěv
  • Komunikace s klienty /osobně, telefonicky nebo emailem/
  • administrativní podpora obchodního a účetního oddělení 
  • Pochůzky po úřadech
  • Práce v interním informačním systému

Co od Vás očekáváme:

  • SŠ vzdělání
  • Práce v MS Office (outlook, excel, word)
  • Organizační schopnosti a samostatnost
  • Pozitivní přístup k práci, spolehlivost, pečlivost 
  • Loajalitu, flexibilitu a úsměv na pracovišti

Výhodou je: okrajová znalost problematiky účetnictví, popř. znalost účetního programu Money

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Zajímavé platové ohodnocení 
  • Dlouhodobé uplatnění v naší společnosti
  • Možnost kariérního růstu
  • Práci v příjemném prostředí v centru Brna
  • Fajn kolegy i zaměstnavatele
  • Benefity pro zaměstnance dle dohody 


Účetní na plný HPP, popř. i na zkrácený úvazek

O nás

Naše sesterská společnost OHP účetní kancelář s.r.o., stabilní účetní a daňová kancelář ve vlastním objektu v Brně, přímo u MHD, hledá do svého týmu kolegu/kolegyni na pozice junior účetní a samostatná účetní.

Náplň práce:

  • Vedení účetnictví a daňové evidence našim klientům
  • Měsíční zpracování DPH, kontrolního hlášení
  • Zpracování roční účetní závěrky
  • Spolupráce a konzultace s našimi daňovými poradci
  • Pozice Junior účetní vhodná i pro absolventy bez předchozí praxe, a studenty studující odpovídající obor

Co od Vás očekáváme:

  • Samostatná účetní - předchozí praxe v oboru alespoň 2 roky
  • Junior účetní – vzdělání v oboru + lze i bez praxe
  • SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru
  • Znalost MS Office + jednoho odborného účetního programu
  • Plné nasazení, spolehlivost, pečlivost, chuť budovat kariéru

Co Vám můžeme nabídnout:

  • HPP na plný, možnost i zkrácený úvazek
  • Systém prémiového odměňování
  • Kontinuální karierní i mzdový růst
  • Odborné vedení zkušenými kolegy a daňovými poradci, ochotu ostatních kolegů při adaptaci a zaučování
  • Práci v příjemném prostředí v centru Brna, v bezprostředním dosahu MHD, IDOS
  • Možnost částečné práce z domova (po zaučení a zapracování)
  • vzdělávací kurzy, školení, individuální rozvržení pracovní doby, stravenky/příspěvek na stravování, flexibilní začátek/konec pracovní doby, občerstvení na pracovišti


VÍTE PROČ SI VYBÍRAT PRÁVĚ NÁS?

Profesionální tým s více než 20 letou zkušeností v oboru. Najdete nás v Brně, Olomouci, Plzni a Zlíně. Nejlepší poměr ceny a výkonu.